2013. dec. 11.

Jeges reggel / Eisige morgen

Mai nap szélcsendre ébredtem /végre/ viszont -6 fok. Na ez már kritikus pont... lehet befagyott a holtág? Szerencsére volt aki hamarabb kiment és meg tudtam kérdezni. Sajnos a széle olyan 20m-es sávban be volt fagyva.

Heute ist -6 Grad und Windstille. Das ist schon kalt. Es kann sein das Gewässer zugefrohren ist.Als ich zum Gewässer ankam konnte ich feststellen das nur 20m mit Eis bedeckt war.

Megérkezve a vízhez beigazolódott... minden esetre vízre tettem a kajakot és ahol már áttörték a jeget beeveztem.

Kellemes szélcsend volt. Viszont a zsinór által felhordott víz miatt a gyűrű kezdett rövid idő után befagyni. Törni kellett időközönként.

Endlich Windstille Tag aber die Ringe sind zugefrohren und mußte immer wieder mit Finger abkratzen.

Kishalas ismerős fogdosta a süllőt,de kicsiket... én meg most megpróbálom rekordom megdönteni.
Éppen a rekord nem lett meg,de egyik/legjobb nap volt.

Ein paar Bekannten die mit Kleinfische angeln haben nur kleine Zandern gefangen. Ich habe extra mit großen Köder gefischt. Mein PB ist nicht geworden aber villeicht einer der besten Angeltag.

Fogtam összesen 7db-ot amiből 35cm-es volt a legkisebb és a többi 40cm + volt. A mai legnagyobb 51cm volt. Emellett 2-3 lemaradás és 2 rontott kapás volt.

Insgesamt 7Stk. Zander gefangen. 35cm die kleinste und die Übrigen 40cm +. 51-er war der Größte und war noch 2-3 abgeblieben und 2 Bisse gehabt.

Ha ilyen marad az idő lehet ez volt az utolsó peca,de azért egy próbát még teszek holnap.

Wenn das Wetter so bleibt kann es sein das dieser Tag mein letzter Angeltag war.












Cs.

4 megjegyzés:

Tehetsz még többet is szerintem!
Én is mennék. Talán vasárnap lesz egy kis időm.

Gratulálok Csaba itt is az utóbbi pecákhoz, fogásokhoz, képekhez!

A hülyékkel meg ne foglalkozz! :)

Bravó kisbarátom elég ügyes vagy!
Aki meg híres és ügyes mindig lesznek ellenségei! _:)
CSak igy tovább!