2013. dec. 10.

V. 8

Most már más címet fogok adni mert - mert ... ma reggel erős széllökésekre és borús időre ébredtem.

A fiamat elvittem az oviba párom meg már dolgozni volt. Kifelé jövet az óvodából szemléltem a fák tetejét mennyire és milyen irányú a szél. Ez már megszállottság?
Ismerőssel gyors üzenet váltás és irány haza összepakolni. Mivel télen etetem a madarakat még ők is kaptak enni. Mondtam már,hogy utálok kapkodni?... olyankor mindig elfelejtek valamit.

Most éppen a kocsikulcs törlődött rövidtávú emlékeimből. Vajon hova raktam... az összes zsebet megnéztem amerre jártam ... már majdnem feladtam mikor megláttam a fali kulcstartón... ilyen ez mikor már a pecán jár az eszem... gyorsan bepakoltam és elindultam.

Megérkezve a vízhez olyan 8:30 lehetett és beigazolódott amitől tartottam. A szél teljes terjedelmében befújta a jó szakaszt. Ha már kint vagyok pecázok amíg bírom.

Összeraktam az elektronikát és beeveztem a nagy szélben. Igaz, lehetne ennél rosszabb is... pl eshetne az eső úgy ráadásként. Szerencsére nem így volt.

Megkerestem a halakat és az egyik törést tőlem lehető legpontosabban meghorgásztam. Nagyon kellemetlen volt evezni egy kézzel mivel elég könnyű a kajak gyorsan megfordítja a szél. A napokban már éreztem a fáradságot a kezemben az állandó bottartás + evezés... kemény meló, na nem sajnáltatom magam... minden esetre jó helynek bizonyult a helyválasztás.

10g-os általam öntött fejre egy 10cm-es csali került amit megpatkóztam majd beengedtem a halak közé. Körbe tapogatva a törést egy erős rávágást éreztem majd ezt a 45-ös süllőt tudtam beemelni a kajakba. Ezt követte a 33-as köves ami szintén ott volt azon a helyen. Megpróbáltam variálni és könnyebb fejjel próbálkoztam amire szintén egy igen erős rávágást követően az első pár másodperc után lemaradt. Basszus ezt elvitte a csuka... nem, mikor kitekertem a szereléket a kapocs kinyílva a stinger a kihajtott kapocsban a 3-as horgon egy jókora pikkellyel. Na, elment volna életem süllője? lehetséges hiszen rávágás volt. A pikkely pedig igen is süllőé volt.Remélem szájszélbe akadt neki... igaz itt nincs nyeletés,mint a mártogatóknál és eddig egy hal sem vette torokra.






Délkörül kisütött a nap,de akkor már rég nem pecáztam,elég volt a szélből és a borús időt én is és a süllők is jobban szeretik... miközben írom a bejegyzést még érzem a ringatózást...

Cs.

0 megjegyzés: