2013. dec. 5.

V. 5

Ma sem bírtam magammal és kimentem pecázni egy kicsit.

Reggel elég hideg volt,de nem annyira,mint tegnap. Csak -2 fok volt. A víz szélén már kezdett befagyni... nem sok lehetőség van már az biztos.

A partról befelé haladva törést keresve találtam egy helyet amit megpróbáltam jobban átfésülni. Már kezdtem feladni és másik hely után menni mikor egy jó ránehezedést éreztem majd erős ellenállást. Pár másodperc után éreztem ennek fele sem tréfa és már csak a halfajon agyalgattam... reméltem süllő mert FC előke volt fent ,de a küzdelem során már a harcsa is megfordult fejemben. Mikor sikerült felhozni a vízfelszínre akkor beigazolódott,hogy egy hatalmas nagy csukával van dolgom. Láttam a horog igen csak szájszélben ott is csak a bőr tartotta a horgot. Próbáltam rövidre zárni a dolgot mielőtt meglép... sajnos merítőháló nincs /nem is fért volna bele/ így kézzel próbáltam kopoltyúja alá benyúlni. Sajnos nem sikerült és a horog kiesett... Mit ne mondja eddigi legnagyobb csukám lett volna /rekordom eddig 82cm/. Ezt olyan 90+ saccolom és olyan 7kg. Adrenalin rendesen fent volt még a kezem is remegett az akció után.


Ezt követően sikerült két süllőt. Az egyik feltehetően kormorán támadás látható /kép/ 1db kárász és egy kis szürke harcsa.


Leamortizált csali a csuka után... itt nem látszik rendesen ,de a horog is meg lett hajtva..








Feltehetően kormorán csinálta...



Cs.

0 megjegyzés: