2013. dec. 30.

Rövid peca

Ma igen rövid pecát terveztem. Nem tudtam előre mire számíthatok, de betlire gyanakodtam. Gondoltam egyet és mit veszítek...szívok egy kis friss levegőt.

Gyönyörű idő... igaz én jobban szeretem a borús,nyálkás,ködös,csöpörgős időt süllőre. Miért? Talán azért mert nem mennek annyian pecázni vagy mert jobban megy a hal.

Minden esetre vízen voltam a kajakkal. Lassan edzenem kellene mert már jó ideje nem sportolok semmit és ez érezhető. Akinek gyereke van /kicsi/ az tudja, hogy nem egyszerű össze hozni a dolgokat. Ami szabad idő van azt meg pecára fordítom. Még ameddig tudom. Lehet hamarosan eljön az idő, hogy egy darabig nem leszek jelen... kicsit várom is...

Minden esetre ezen a napon találkoztam egy ismerőssel akivel igen hosszasan beszélgettem, nem is maradt sok időm pecára, de az is elég volt,hogy 3 kapást és abból egy 45cm-es süllőt kicsikarjak. Jellegzetes lila árnyalatban pompázik a képen a szája. Nyugalom nem mérgezett halról van szó... életerős, egészséges süllő...mikor visszaengedem jó nézni ahogy távoznak a mélybe. Rájöttem szeretek süllőzni. Az egy órámba ennyi fért bele.

Tudom sablon képek, utóbbi időben sok ilyet/ilyesmit raktam fel. Igyekszem jobbakat készíteni.







Cs.

2 megjegyzés:

Szia!

Urbán Ákos vagyok.
Lenne egy kérdésem. A tárgyban szereplő woblerről a Te oldaladon olvastam először. Hasonló típust kerestem, így pont kapóra jött. Az a furcsa, hogy a wobbler testében lévő ólom alap állapotban a fejhez "áll be". Ha függőlegesen tartom a wobblert, akkor sem csúszik le a farokrészhez. Ha erőteljesen "lecsapom" akkor lecsúszik, a fejhez pedig könnyedén csúszik vissza. Bedobást imitálva fejjel felfelé tartom a wobblert és a terelőnyelvet fogva suhintok vele egy nagyot - kb ilyen irányú és erősségű erő éri bedobáskor - de az ólmozás marad a fejrésznél. Érdeklődnék, hogy a Te esetedben is így viselkedett-e, és ez teljesen normális gyári beállítás vagy az enyémnél szorul túlságosan meg.

Köszi,
Ákos

Szia Ákos!
A ZipBait Khamsinra gondolsz? nekem könnyedén csúszott ;)