2013. dec. 6.

V. 6 /Front/

Időjárás előre jelzés beígérte a frontot. Erős széllel meg ami kell.

Nos kinéztem az ablakon és semmi. Csupán borús idő ami /szerintem/ jó a süllőnek. Gyorsan bepakoltam és kimentem egy kis pecára.

Szerencsére tényleg nem volt szél azon a helyen amit meg akartam horgászni.

Első helyen pár tapogatás után meg is volt a kis süllő olyan 30-as forma. Ezt követően keresni kellett rendesen. Sok békés hal volt aminek a hátára eresztve az ólmot érezhetően kopogott.

Keresgélve rátaláltam egy ismeretlen mélyedésre. Nem nagy,de sejtettem benne halat. Sejtésem beigazolódott egy erős ránehezedéssel én persze reagáltam és rövid fárasztás után kiakadt a horog. Bántam mert jobb hal ment el. A horog fölött 20cm-en nyálkás volt feltételezem harcsa.

Ezután ismét csend. Nem egyszerű megtalálni őket. Mikor ismét egy ígéretes helyre értem épp csalit cseréltem. Néha segít a csalikat variálni és ez bevált. Egy erőteljes koppintást éreztem a kezemben és egy 42-es süllőt sikerült fognom. Ezután sikerült még egy 40cm-est ... Ezt követően kezdett erősödni a szél. Majd mikor pőrsre lettem figyelmes körbe tapogattam a terepet.A következő leeresztés alkalmával egy ránehezedést éreztem én meg bevágással reagáltam,na ez megvan erős ellenállást éreztem és sajnos hibámból adódóan,talán túlságosan erőltettem, kiakadt a horog. Mérges voltam mert bénáztam...de lehetséges a horog sem akadt rendesen neki.

Mindezt a Ripple Pro 0-7g-os bottal fogtam.