2013. dec. 20.

Zúzmarás horgásznap/ Reif Angeltag

Sokat hezitáltam kimenjek vagy ne menjek pecázni. Igen hideg reggel és még 10h -kor is -2 fok volt. Borús,ködös idő volt. A fák tele zúzmarával. Sajnos enyhe szél is fújt ami a hideg érzetet növelte.

Heute habe lange gezögert ob ich angeln gehe oder nicht. War sehr kalt und 10h immer noch -2 Grad. 
Bewölkt und Nebel mit kleinen Wind.




Megérkezve a vízhez megdöbbentem kicsit,hogy teljesen ki volt engedve.

Als ich an Gewässer ankam habe ich gestaunt das nich zugefrohren ist.

Szokásos helyeket néztem végig. Egyik törésen hirtelen meglazult a zsinór és nem győztem utolérni az ismeretlent. Nem is lett meg... majd pár méterrel arrébb egy kisebb koppintás... de semmi... "na ezek jó finnyásak".

Die bekannte Stellen habe ich abgesucht. An eine Stelle ist mir beim Köderführung einfach locker geworden. Leider konte dies nicht realisieren. Danach ein paar m weiter kleines biss gehabt aber wieder  nichts. Die sind heute nicht in die Stimmung.

Az eddigi helyek nem adtak halat így kerestem ujjat. Szokásos mozdulatsor majd kopogtatnak erőteljesen és egy bevágással reagáltam. Igen jó ellenállást éreztem... a patkó tartotta a 48cm-es süllőt.

Die bishärige Stellen gaben keinen Erfolg deshalb habe neue Stellen gesucht. Habe die gewohnte bewegungen gemacht und auf einmal kam der Biss. Danach kurzer Kampf und hatte 48-er Zander gefangen.






Kiérve a partra még egy vadkacsa is oda jött kíváncsiskodni 

Als ich am Ufer ankahm war ein Wildgense der richtig neugierig war.



Csodálkoztam,hogy ilyen közel jött... remélem mások nem élnek vissza bizalmával. 



Cs.


0 megjegyzés: