2012. aug. 4.

Hol a balin,ott a balin.../Wo sind die Rapfen


Sajnos ma hajnalban tudtam csak kimenni mert d.u. családi program lesz így gondoltam megpróbálom.

Kutyák ugatására ébredtem fel ez hajnali 2:00 volt. ilyenkor már nehezen alszok vissza ,de szerencsére sikerült. 3:40kor ébredtem újra. Gyorsan bepakoltam és kimentem a vízpartra. Enyhe szél és semmi mozgás...ez rám jellemző,ma is meg kell küzdenem a halért.

Egyik ismerősöm mondott egy ígéretes helyet gondoltam rápróbálok,de ahogy lenni szokott pont most nincs ott a hal. Dobtam nekik mindent. Wobblert,gumit még kínomban a vasat is felraktam,de semmi.

Balint nem is próbáltam hiszen nincs is mozgás. Gondoltam jó lenne egy kis süllő vagy harcsa fogás így a mély szakaszt vallattam. Később bebizonyosodott,hogy rosszul cselekedtem.

Sok dobálás és csali csere után már nagyon betli szagú volt a peca. Egyszer csak gondoltam egyet "miért ne enne a balin, ha nem mutatja magát attól lehet étvágya" bevallom sokkal nehezebb betájolni ilyenkor a balint hiszen ha nem mutatja magát csak olyasfajta dobálózás a vak világba. Nem bíztam ennyire a szerencsében és a jól bevált módszert húztam ismert helyeken. 5 balint sikerült fognom és ca 10 rávágás ami nem lett meg. Ez lehet azért is mert maszatoltak rendesen. De van aki nem tudott ellen állni a csalinak :D







Üdv.
Csaba

3 megjegyzés:

Jó kis peca lehetett!
Azért az is benne lehet a mellévágásokban, leakadásban, hogy egyágú a horog. a balinnak azért elég nagy a pofája ahhoz, hogy úgy hörpölje be, hogy ne akadjon. Legalább is szerintem.

Az volt ,de az ez előtti még jobb volt. Lehet benne valami,de nem véletlen használok egy ágú horgot... az már külön öröm ha ki tudom váltani a "kulcsinger" effektust.

lenne pár kérdésem hozzád, de talán egyszerűbb lenne ezeket email-ban nem kommentben megírni! küldenél egy emailt ide: b.marcell@citromail.hu :)