2012. máj. 14.

Kajakos horgászat 4. / Kajak Angeln 4.


Vasárnapra erős lehűlést és szelet mondtak. Ahogy telt a nap egyre jobban mérséklődött a szél és késztetést éreztem,hogy ránézzek a vízre. Mivel épp Anyósoméknál voltunk így nem is tudtam mikor lehetne eljönni. Szerencsére feleségem nagyon kedves volt és megbeszéltük,hogy menjek pecázzak egy jót. Nem is kellett több, 20perc múlva már a vízparton dobáltam,persze kajakból, szélben.

Sonntag hatte ich Zeit angeln zu gehen. Wettervoraussage hat abkühlung und Wind gesagt. Laufen des Tages hat sich der Wind immer nachgelassen und bin losgefahren. Nach 20 min war ich schon am Wasser. 

Meg kell hagyni a hullámok ellenére elég stabil volt a kajak. Jól lehetett vele haladni. Na de nem koptatom a számat...  szombati napon felfedezett helyre mentem, bíztam benne.

Ich kann nur sagen dass trozt wellen ist meine Kajak stabil geblieben. Konnte zügig damit paddeln. Ich bin schnell zum erhofften Jokerplatz gepaddelt.

A peca annyiban módosult a szél miatt,hogy nem bent álltam meg hanem a part mentén bedőlt fához kötöttem ki a kajakot.Ez annyiban volt rossz,hogy szűkebb lett a hely hátul így a dobás nehézkessé vált. Na,de ennyi kényelmetlenség kell...nem lehet mindig tökéletes.

Wegen des Wind konnte nur ausen stehen bleiben und von dortaus zu angeln. Probleme bekam ich nur durchs wenig Platz die würfe richtig aus zuführen.

Most csak egy botot hoztam a Daiwa Zillion 1/8-5/8oz ami 3,5-17g, általában ezt használom mert nem igen akadt még ellenfelére és elég jól bírja a kis CC51-es orsóval. Viszont a szerelésen 0,16-os fonott van.. Csalinak a szombatihoz képest gumi és légy kombináció volt. Viszont most csak a legyet ették...

Meine Ausrüstung war:  Daiwa Zillion 1/8-5/8oz / 3,5-17g /, + CC51 und Daiwa 8braid 0,16mm. Jetzt hatte ich Gummi und Fliege als Köder.




szépen ettek...



C&R





Őn aztán szépen kirohant a fába...





Remélem hamarosan a Tiszát tudom vallatni...

Ich hoffe dass ich demnächst den Fluß auch testen kann...





Üdv.
Gruß
Csaba

3 megjegyzés:

az volt...remélem lesz még ilyen

Latjatok... ha eszik akkor meg az a relative nagy kapocs sem zavarja a balint a legy elott... masok meg csak a flour-carbon zsinorra eskusznek...

jo kis peca, remelem a Tiszan nem furdesz meg... hideg meg