2012. máj. 26.

Kajakos horgászat 6./ Kajak Angeln 6.


A mai nap hajnalát az egyik holtágon töltöttem. Nagyon szép volt, igaz a szél felerősödött,de nem volt vészes.

heute früh bin ich auf einen toten Arm vom Tisza gegangen zu fischen. Landschaftsbild war wünderschön,Wind ist ist bisschen stärker geworden aber nicht kritisch.





Megszokott helyemen kezdtem a pecát és be kell vallani ez a módszer amit kiokoskodtam ismét bizonyított. Annyival módosítottam,hogy neonzöld csalival kezdtem. Egy helyről 8 balint sikerült kicsalnom...sajnos az apraja,de eseménydús volt.

Bin zum sichere Stelle gapaddelt. Meine Methode hat sich wider zum erfolg gebracht. Meine Köder änderung war nur in farbe Limetrouse.  Von eine Stelle kam 8 Stk Rapfen...leider nur Babys.

Pár kép...

Paar Bilder




Mikor a kapások alább hagytak elmentem egy messzi helyre,gondoltam evezek egy jót,hogy formába kerüljek ha összefutok egy tapasztalt kajakos horgásszal ne maradjak le. Sajnos a távot peca szempontjából hiába tettem meg. Visszafelé benéztem a hajnali helyre és adott még 3 balint.

Als die bisse ab nahmen habe gedacht dass ich eine weit entfernte Stelle besuche. Bisschen Traning muß sein. Wil kein schlechtes Bild zeigen wenn ich mit anderen Kajak Angler zusammentreffe. Leider war die Stelle anglersicht ohne erfolg. Rückweg habei ich auf dem bekannte Stelle noch 3 Rapfen erwischen.




Ezt követően már éreztem,hogy le fognak csitulni és úgy döntöttem elindulok haza. Mikor épp indultam volna felhívott egyik ismerősöm Gyuri és említette,hogy jön felém. Gondoltam megvárom és addig dobok párat. Nos a módszerem itt is bizonyított és 4db balint sikerült fognom.

Danach gabs tote Hose. Ab gehts nach hause. Als ich zusammen gepackt habe hat mein Bekannter mich angerufen und gesagt dass er vorbei kommt und warten soll. Na ja nahm mein Kombo und habe hier noch 4 Rapfen landen können.







Üdv.
Gruß
Csaba

0 megjegyzés: