2012. aug. 19.

Balaton


Alkalom adódott,hogy elmenjek a Balatonra /Tihany/ a családdal. Persze vittem a kajakot is. Megérkezés napján feltérképeztük terepet merre érdemes szétnézni vagy pecázni egyet.

hatte gelegenheit mit Familie am Balaton /Tihany/ zu fahren. Sicher habe auch dem Kajak mitgenommen. Am ersten Tag haben wir schon den Ort angeschaut.

Másnap hajnalban tervbe vettem a pecát. Ferivel megbeszéltük a hajnali 5 órát,András meg később csatlakozik. Csodálatos a hajnal. Még mindig rabul ejt.

Nächsten Tag bin ich früh 5Uhr mit Feri verabredet . Sehr schön wenn die Sonne ....



Mikor Feri és barátja Laci megérkezett gyors eszme futtatás után vízre szálltam. Sajnos igen erős szél volt kialakulóban így pecát hagytam és készítettem pár képet.

Habe mit Feri und Laci kurzen Strategie besprochen und wollte mit dem Kajak aufs Wasser. Leider kam starkes Wind und mußte wieder ans Ufer. 


Az erős szél miatt a partról folytattam Feriékkel.  Sok jót hallottam ami később hasznos lesz. Nagyon érdekes ez a technika,de hatásos mert Feri kis süllőt,sügért fogott. Nekem sajnos csak pár kapásom volt. Meg kell szokni. Rövid peca volt mert család is velem volt Tihanyban így mentem értük,hogy lehozzam őket a strandra. Ferinek kölcsön adtam addig a kajakom. Remélem megtetszett neki :)




Visszatérve hallom,hogy Andrással találtak egy jó helyet a nyílt vízen ahol sikerült 2db szép sügért fogniuk. Ferivel cseréltünk és én mentem be a kajakkal András társaságában. Persze a hely már nem adott halat. Majd eleveztünk egy helyre amiben bíztunk,hogy meghozza a halat.

Nem kis távolságot tettünk meg...de a látvány az páratlan.

Tihanyi apátság vízről... 


Mikor oda értünk a helyhez meglepődtem milyen áramlatok voltak...10+g fejet alig lehetett letenni.

Sajnos a távolság megtételével sok időt veszítettünk és a család már hiányolt így kis idő múlva már mentem is vissza. Jó lett volna Andrással többet pecázni,de a családi békesség fontosabb.Sok vitorlás is volt a vízen meg persze most volt az öböl átúszás is.

Délután még tettünk egy sétát a komphoz. Nem bírtam ki,hogy ne lógassak egy kicsit...



Itt szólított meg egy német turista kérdi:
-Drop Shot?
-nem jigelek...nem igen esznek a halak,lehet kifogták őket.
-én szoktam Balatonra járni.Jövök még szeptemberben és novemberben is.Legutóbb fogtunk 6-an 25 óra alatt 159db süllőt.
-és visszadobták?
-áááá,dehogy.Kifiléztük és ment a fagyasztóba.Szeretem a Balatont.
-Törvény van darabszámra is!
Vállát húzta...

Rendesen felhúztam magam rajta és szívesen beolvastam volna ha nincs ott a családom. Vajon mennyi ilyen eset lehet... sajnos!

Sajnos hal nélkül zártam a napot...pár kapást tudtam csak  kicsikarni a mai nap.

Minden esetre köszönöm Feri és András!

Még vissza jövök!

Üdv.
Csaba

6 megjegyzés:

Örülök, hogy így is tetszett a Balaton!
Köszönöm még egyszer a tesztelési lehetőséget!
Az érzés kimondhatatlan!

Én köszönöm,hogy tudtunk pecázni egy jót! Király érzés... és ezt már Te is tudod :D

Én is szeretném megköszönni, hogy a Feri ”farvizén” kipróbálhattam remek kajakod.
Remélem, hamarosan ismét együtt pecázhatunk... ÉS NEM A PARTRÓL!! :)
ÜDV.: Laci

Örülök,hogy tetszett! Ez azt jelenti,hogy lehet neked is lesz? :D

Igen nagyon meggyőző volt...
Mind a stabilitás, mind az irányíthatóság szempontjából.
Igazából szombat óta nézelődök a neten és a kajakokat vizslatom, remélem a jövő évi szezonra realizálódik egy hasonló ”cirkáló”.
Köszönet és hála a tesztelési lehetőségért :)

szívesen! örülök neki! ha kell segítség ez ügyben akkor küldj mailt...