2012. júl. 7.

Hajnali peca


Adódott egy kis idő kiugranom hajnalban egy kis pecára. Most kivételesen partról horgásztam. A napokban  igen csak nagy volt a kánikula,de a tegnapi nap,volt felénk egy kis frissítő eső. Sok negatív tapasztalatot hallottam a meleg miatt. Gondoltam rápróbálok.
Utóbbi időben igen csak a Castinget használtam,de most kivittem a kis UL pálcát is. Ez viszont peremfutós mert castingeben az UL peca nagyon drága.

hatte zeit richtig früh los zu gehen. Jetzt war ich vom Ufer aus. In den tagen war bei uns richtig heiss gewesen aber gestern gabs regen und dachte soll ich mal versuchen. Heute war mein UL Rute auch dabei.

Korán reggel mentem még sötéttel. Sajnos nem volt rablás csak egy két hajtás. Na akkor majd sügereket megpróbálom becserkészni. Első próbálkozások nem adtak semmit majd egy két balinhajtást látva rádobtam a castinges szereléssel. 
 Fordulásokat figyeltem és rádobtam. Volt érdeklődő. Már vagy az 5. dobásomat vontatom befelé mikor csalimra egy szép sügér rontott rá. Szépen benyelte a csalit. Ennek a halnak nagyon megörültem,hogy nem tűntek el teljesen.

Ganz früh habeich angefangen,war noch dunkel.Leider gabs keinerlei aktivitäten.Nach gewissen zeit konnte ich ein Rapfen entdecken und hatte mein Köder sofort hingeworfen.  Versuchte den Rapfen zu erwischen aber tauchte ein Barsch auf und schnapte den Köder. Habe gedacht dass die Barsche ganz verschwunden sind.










Tovább dobálok,teljesen felvillanyozva. Tőlem jobbra is balra is járőröznek a balinok a sekélyben. Fordult egy, dobom is a csalit... nem hiszem el, de odavágott. Rövid fárasztás után már a botom mellett hevert.

Als ich wider den Rapfen sehen konnte habe mein köder mit gezielten wurf vor ihm geworfen und klappte. Nach kurzen drill konnte ich fotografieren.


Ment is vissza a fotó után. Majd találkozunk még.

C&R



Másik balint nem sikerült erről a helyről kifognom viszont volt két lekövetésem és egy csuka ami jól végignézte a csalit.

Andere Rapfen konnte leider nicht fangen.

Ezek után másik területet kezdtem el horgászni. Itt előkerült az UL pálca ami jelen esetben egy Megaforce 1-9g. Tűspicce révén igen érzékeny minden pöccintésre. 1,8g jigfej és 4,5cm-es Mann's gumihal. Sok az akadó de jól érezhető volt a kis csuka sorozatos támadása. Viszont itt nekem semmit nem kellett tennem mert saját magát akasztotta fel.


Ezt követően fogtam még egy kis csukát. A kicsi vízállás miatt nem jön ki a nagyobb a szélébe,sajnos.

Próbálgatom a csalikat a vezetést,de sajnos fél óra alatt semmi. Helyet változtatok,majd egy ígéretes helyen felraktam egy mini twister és elhúztam a part mentén. Ott ahol elvileg sügérnek kellene állnia hűlt helye. Viszont a tiszta vízben már ijesztő volt mikor megjelent két balin a kis twisterem mellett. Sajnos nem kellett nekik. Csalit cserélek és egy kis Manns gumihal kerül fel. Ott ahol a twistert huzigáltam nagy sebességgel nekirontot egy kis sügér a csalinak. Úgy tűnik a nagyobb falat kellett neki.





Volt még a dobozomban egy giliszta imitáció ami tényleg élethű volt. Rápróbálok hátha kell nekik. DS módszerrel kínáltam nekik a hínár előtt. Sügérnek nyoma sincs,viszont egy 30cm körüli csuka nekirontott és sajnos csak a végét kapta el. Úgy néz ki fogós lesz ez csak meg kell tanulnom vezetni.

Más helyeket megnézve kevesebb akció volt. Viszont volt ca 4-5 rávágásom balin...

Röviden tömören ennyi volt a hajnali peca.

Üdv.
Csaba








4 megjegyzés:

milyen casting felszerelést használsz?

szia!
A képen:
Megabass Destroyer Orochi X4 Coverhacking 6'8" 3/8-1 1/2oz.
Orsó Daiwa Zillion Typ R 100HSHLR
Használok még egy : Daiwa Zillion TDZL 661 MXB 6'6" 1/8-5/8oz + CC51 orsót.

Igen eltűntél a PV-ről. Mondom ránézek a blogodra mi a helyzet, és hát elég sok halat látok. Szép balinok, csukák, sügérek.
Gratulálok!

Köszi Steve! Igyekszem kijutni ;)