2012. júl. 18.

Ki a kicsit nem becsüli...



Mai pecám ismét az egyik holtágra vezetett. Sajnos a szél nem kedvezett,de most volt súly nálam.

heute bin ich wider an einen toten arm vom Theiß gefahren. Leider ist windig gewäsen aber hatte Anker dabaei.

Szemlélve a vizet rengeteg busa mozgásnak lehettem szemtanúja. Kezdetben még azt hittem,hogy balin is van köztük,de sajnos tévedtem. Sok felszíni csali dobálása után a feneket próbáltam meg egy Mann's gumihallal letapogatni. Mivel ez sem hozott kapást...megkerestem régi balintartó helyem. Balinnak hűlt helye. Akkor most mire horgásszunk. Biztos volt már veletek is,hogy ha az adott célhal nem eszik akkor improvizálni kell. Laposban egy két kisebb rablásra lettem figyelmes. Oda eveztem és pár dobás a saját készítésű slider 5cm -es és már meg is volt a kis csuka.

Auf dem wasseroberfläche war sehr viel aktivität. Nach viele Topwaterköder mußte fest stellen das kein Rapfen sind. Dann habe ich auf Mann's gumiköder gewechselt. Ohne erfolg. Habe eine alte stelle probiert wo früher immer Rapfen fangen konnte aber leider keine erfolg gehabt. Nur zufällig habe paar Aaktivitäten in flachen wasser erkennen und habe mit selbst gemachte slider versucht und erfolg gehabt. Konnte paar eine kleine Hecht überlisten.

Pár kép a sok közül:

Paar Bilder:









Végig vallattam a lapost a sliderrel. Meg kell hagyni nem is sikerült olyan rosszul. Egymás után adta a halat. Ahol nem jött ott próbáltam mással,de eredménytelen volt. Egyik új helyre beállva, dobást követően elkezdtem vezetni majd megállítottam mert egy éhes szúnyog megzavart... mikor újra mozgásba indítottam a csalit éreztem egy komoly rávágást. Mivel laposban voltam ca 50cm-es víz így látni lehetett a halat. közel 2kg csuka volt. Sajnos az akasztás nem volt a legjobb mert lelépet.

Hat sich herausgestellt dass die Hechte in flachwasser sind. Immer wieder konnte ich ins nach dem anderen landen. Als an einen neue Stelle kam habe ich dem slider geführt dan stehen gelassen weil ein hungrige Mücke mich gestochen hat. Als ich dem Köder wider in bewegung brachte hatte ein guten schlag bekommen und konnte in niedrigen wasser erkennen das ein ca 2kg  großes Hecht auf dem haken ist. Leider ist er mit einen heftigen drhe die große weite gesucht und gefunden. Sicher ist mein einschlag nicht richtig gesessen.

Pásztázva a lapost folyamatosan adja a halat... jó nem úgy kell elképzelni,hogy úgy jött,mint a futószalagon... messze lemaradva az egyéni 34db-os rekordtól 4óra alatt.

Die Hechte kamen nach und nach... leider ist vom persönlichen beste die bei 34Stk/4std weit weg.

Saját slider és a gyári közt hatalmas a különbség. Nemcsak az árára,de fogósságára is. Igaz más színű volt a gyári amire egyetlen hal jött egy ca 30cm-es balin. Szegény szépen benyelte.

Zwischen die handgemachte slider und original sind gewaltige unterschied. Nicht nur preislich sonder fängigkeit. Siche war nicht die selber farbe. Darauf hatte ich nur ein ca 30-er Rapfen gefangen. Leider richtig reingesaugt.


Röviden ennyi volt a holtági kaland.
 

 Eredmény 12db csuka és 1db balin.

Ergäbniss: 12Stk. Hecht und 1Stk. Rapfen.

Dél környékén kivittem a kutyákat a Tiszára és persze a bot is velem volt. Ezt az egy halat sikerült elcsípnem. /persze a kutyák nem igen engedtek dobálni :D /

Gegen mittag bin ich ans Theiß gefahren mit mein zwei hunde und nahm meine Rute mit und konnte ein Rapfen mit dem Fine -S überlisten./sicher hätte ich mehr gefangen wenn die hunde mich gelassen hätten :D/



Folytatás hamarosan...

Fortsetzung folgt....

Üdv.
Gruß
Csaba

0 megjegyzés: