2011. dec. 15.

Passende Spinntasche / Megfelelő pergető táska

Sicher hat schon jeder die Frage gestellt welcher Tasche ist die richtige für meine Angelei. Möchte gerne helfen wer gerade vor einen kauf steht und nicht entscheiden kann welcher es sein soll.

Biztos mindenki állt már az előtt,hogy milyen táska az ideális számára. Mindazoknak szeretnék segíteni aki épp vásárlás előtt áll és nem tud dönteni.

Ich habe drei Taschen und die möchte ich gerne vorführen. Kandidaten: Berkley,Rapala und P&M.

Három táskát szeretnék bemutatni: Berkley, Rapala és P&M.






Berkley: auf erster Blick ist eine kleine Tasche mit Schultergurt mit wenig Polster. Wenn ich die Tasche öffne dann sehe ich dass 4Plano Box reinpassen /zubehör/. Forne und seitlich sind noch kleine staumöglichkeit für kleinichkeiten. Ist kein Wetterfester Tasche aber praktisch. Preislich liegt so ca 23Euro
Nachteil: Wenn ich 4 Plano box reinpacke dann wird es eng und dadurch habe beim köder wechseln nachteil /wenn es schnel gehen muß/


Berkley: első benyomásra egy kis válltáska de mikor kinyitjuk látjuk,hogy nem is olyan kicsi. A pánton lévő betét nem tartalmaz különösen nagy komfortot viszont 4db Plano doboz fér el benne ami a táskával együtt van.Elöl és oldalt a kisebb kellékek tárolására van lehetőség. Nem egy időjárás álló táska. Ára ca 6-7000 Ft. Hátránya: igaz,hogy 4db doboz fér bele de ezek igen csak szűkösen. Csali cserénél ez hátrány lehet.


Hier habe ich nur 3 Plano Box reingepackt:

Itt csak 3db dobozt raktam bele:


Seitentasche:

Oldalsó zseb:



Rapala Sling Bag: gibt's in zwei göße. Eigenlich ein sehr bequeme gut gepolsterte Tasche.ähnlich wie eine Rucksack, ermöglicht troztdem den schnellen wechsel ohne die Tasche abzunehemen. Wie auf ein Tablett die Köder zu wechseln. Liegt ca. 38Euro

Rapala Sling Bag táskát két méretben lehet kapni. Tulajdon képpen egy nagyon kényelmes válltáska ami majdnem olyan ,mint egy hátitáska,de mégis lehetővé teszi egy tálca segítségével a gyors csali cserét.    ca. 11 000 Ft.





 Zwei kleine Tasche mit Reißverschluß für Dokumente ect.

Két kisebb zseb található az iratok vagy fényképező elhelyezésére.









Eine seite hat eine getrennte staumöglichkeit.


Két elválasztott rész van ahol kettő nagy Plano doboz található. /tartozéka a táskának/ Ezek a dobozok tépőzárral vannak a táska anyagához rögzítve. Egyik résznél még egy hálós elválasztás külön tárolási lehetőséget nyújt.




Zwei Große Plano Box ist inkl.

Két ilyen nagyméretű doboz van hozzá:



Neue Anschaffung P&M: ist eigentlich eine Gürteltasche. Erstaunlich groß. Ich kann zwei Plano Box in den größere Tasche packen in inneren ist eine Tasche für Dokumente.Vorne kan ich ein kleine Box packen und habe immer noch zwei stauh möglichkeit vorne mit Reisverschluß. Flaschenhalter ist auch dran. Da sind noch mehrere möglichkeiten wo ich zum beispiel Zange drann machen kann. Ca. 31 Euro


P&M övtáska: nemrég jutottam hozzá. Ez egy övtáska ami igen nagy! A nagy zsebben két Plano doboz fér el de belül található az iratoknak még egy belső zseb. A kisebbikben pedig egy kicsi doboz fér el de elől még van két zseb ami cipzáros . Akár egy fél literes flakonnak is van külön hely. Akasztási lehetőség az övön /karabiner/amire pl. fogót lehet akasztani. Másik oldalt fogó tartó. Ár ca. 8-9000 Ft.










Fazit: ich suchte immer eine Tasche wo ich meine Köder richtig transportieren kann. Später hat sich herausgestellt dass ich was brauche für die schnelle köderwechsel. P&M konnte noch nicht in Praxis ausprobieren aber sehe ich sehr viel Fantasie drin. Mal kurz Spinnfischen/Streetfischen ohne viel mitzuschleppen. Alle Taschen sind gut und praktisch. Jeder muß selber entscheiden wie viel mitschleppen möchte. Keiner ist Wetterfest . Mein Favorit ist P&M Gürteltasche.


Összegzés: igazából mindig egy olyan táskát kerestem amiben a csalikat tárolva magammal tudom vinni. Később előtérbe kerültek a gyors csali csere lehetősége. Igaz még nem próbáltam a P&M táskát de sok lehetőség van benne. Rövid peca /Streetfishing kevés cuccal. Egyik táska sem bírná az esőt. Mindent összegezve első számú favoritom a P&M övtáska.



Wer besser Tasche sucht der soll den Evergreen E.G. Hip & Shoulder Bag HD kaufen
http://www.japanprofishing.com/accessory/evergreen-e-g-hip-and-shoulder-bag-hd.html
Aki extrát akar az vegyen Evergreen E.G. Hip & Shoulder Bag HD
http://www.japanprofishing.com/accessory/evergreen-e-g-hip-and-shoulder-bag-hd.html


Gruß
üdv.
Csaba



5 megjegyzés:

Szia Csaba,
mindegyiket kipróbáltam, használtam, a rapala sling bag-nál maradtam. Nekem ő a nyerő.

Külön köszönöm a kétnyelvű blog-ot, most ismét tanulok német újrakezdőként és nagyon hasznos számomra a sok 'szakszöveg'.

Danke sehr!
;-) -Z

Szia!
nekem is eddig a Sling Bag de hamarosan kipróbálom a P&M-t. És elsőre nagyon bejött.Tudod nem mindig van rá időm a hosszú pecákra és olyankor mikor kis csalikat viszek magammal nagyon jól jön egy övtáska.Gyors csere stb...
Örülök ha hasznát veszed blogomnak... Jó olvasást! /biztos van a fordításban azért hiba hiszen emberek vagyunk :D/
üdv.
Csaba

Szia Csaba!

Danke sőn, zer gút cikk :)

Sokat segített a P&M tatyóval kapcsolatban.

Üdv.: Viktor

Szia Viktor!
Örülök,hogy tudtam segíteni. Ha megnézed a jobban a P&M képet akkor látod,hogy jobb oldalt van egy fekete fém karabíner,bal oldalt meg a fogónak egy zseb tépőzáras. A nagy zseben belül egy iratokna zseb meg egy műanyag karabíner.Elöl a kicsi amibe dobozt raktam az előtt még két zseb van.
üdv.
Csaba

Szia Csaba,

én is végig próbáltam mindent, de maradtam a hátizsáknál. az övtáska, ha kicsi, akkor nem sokkal ér többet a nadrágom oldalzsebénél, ha meg akkora, hogy belefér minden fontosnak vélt cuccom, akkor nekem már kényelmetlen. az oldaltáskával sosem tudtam kibékülni, mindig mindenbe beleakadtam vele, egyfolytában lekívánkozott rólam. szerintem a vízparti "dzsungelbe" teljesen alkalmatlan. a hátizsáknak csak egy hátrányát tapasztaltam, még pedig azt, hogy hajlamos vagyok több cuccot vinni a szükségesnél.


Na,ez persze csak az én szubjektív véleményem.