2011. dec. 9.

Szept. 14. /korábbi bejegyzés/



Reggeli órákban kezdtem el pecázni egyik holtágon és elég vegyes állomány jött szűk két óra alatt: 5db sügér, 4db csuka, 1db balin, 1db süllő. Jó, nem voltak méretesek de az élmény megvolt. Pár kép a halakról /már amelyikről készült/

Früh bin ich zum angeln gegangen. Inerhalb 2 Stunden sind folgende Fische gekommen: 5Stk. Barsch, 4Stk. Hecht, 1Stk. Rapfen, 1Stk. Zander leider alle nur Babis
















Majd d.u. kiugrottam egy másik holtágra ami tavaly tele volt csukákkal.Sajnos a víz eléggé lent volt és a 3g fej is hamar leért...a víz színe meg zöld algás....azért a 1,5 óra alatt sikerült négy süllőt fognom /3-ról készült kép/...csuka egy darab nem volt.

Nachmittag habe ich ein andere Gewesser besucht wo letzte Jahr sehr viele Hechte gefangen habe. Wasser war sehr niedrig und konnte nur mit 3g jig fischen. nach 1,5 Stunden konnte 4Stk. Zander landen. Auch nur Babis.











Sajnos partról nyomtam mindkét helyen így nehéz bizonyos helyeket megdobni. Örültem,hogy kint voltam és pecáztam egy jó.

Leider konnte kein großen fangen. Von Ufer kan ich gewisse Stellen nicht erreichen. Wenigstens habe was gefangen.

Üdv.
Gruß
Csaba

0 megjegyzés: