2011. dec. 9.

Aug. 23. /korábbi bejegyzés/

Sziasztok!

Hallo,

Első pecám a Dunán!

Erste mal an der Donau.

Már korábban tervbe vettem,hogy a Dunán pecázzak egy jót de sosem adódott olyan lehetőségem,mint a tegnapi nap. Örültem,hogy két nagyon jó pecás /Sztahovits Peti, Hernyák Aurél/ mellett betekintést kaptam a dunai horgászatról. Mivel nem a szomszédban lakok így közel 254km tettem meg,hogy lássam milyen vizek vannak a Dunán.Nem csalódtam.
Megérkezve a horgászhelyre igen csak rabolt a balin. A víz közepén busák sütkéreztek. Gyorsan vízre is raktuk a csónakot majd Peti megkereste a tuti helyet. Először próbáltam a durrogó balint becsapni egy Bent Minnow csalival de sajnos eddig csak nekem tetszik a mozgása így a balin kimaradt.A két profi twisterrel vallatták a vizet gondoltam nekem is váltanom kellene. Aurél kis idő múlva ki is vett egy kövest majd egy hal elvitte a twisterét. "Na ez nem lehet olyan nehéz" gondoltam...felraktam a Pulse Shad csalit és lám... megfogtam életem első kövesét

Früher hatte ich schon vorgenommen dass ich mal an der Donau fahre. Hatte mich gefreut dass ich mit zwei guten Angler angeln darf /Péter Sztahovits und Aurél Hernyák/. Ich wohne nicht gerade neben an sondern 254km entfernt. Mal sehen welche Gewesser die haben. 
Als wir ans Wasser kamen haben wir sehr viele Rapfen gesehen. Habe das Boot sehr schnell ins wasser geschoben. Erstens wollte ich ein Rapfen fangen mit einen Bent Minnow aber ohne erfolg. Die zwei Profis ahben mit Twister geangelt und Aurél konnte nach kurzer Zeit ein Zander landen. Ich habe Bent minnow bei seite gelegen und mit Pulse Shad eind Zander gefangen:


Ezt követően Peti is gyorsan bizonyított egy kövessel. Helycserével új lehetőség előtt álltunk de csak apró pöccintéseket sikerült kicsikarni. Sajnos gyorsan sötétedett így irányt vettünk az élőre. /majd legközelebb jobban rá állunk/

Péter hat auch noch ein Zander erwischt....leider wurde sehr schnell dunkel und haben den Ort gewechselt.

















Megálltunk egy kövezésnél ami igencsak ígéretesnek bizonyult.Itt parti wobbleres pergetéssel próbáltunk szerencsét. Előbányásztam egy SSR-9-est régi Fire Tiger színben és azzal kezdtem el dobálni. Körülbelül ötödik dobásomat húzom befelé mikor egy jó ütést éreztem...süllő!

Wir sind an einer Steinpackung angehalten und versucht die Zander zu ärgern. Ich habe aus mein Box ein SSR 9  Fire Tiger rausgeholt und damit nach kurze Zeit ein Zander gefangen.ca 45-er


http://www.pecavilag.hu/components/com_agora/img/members/118/2011-08-23-4.JPG


Olyan 45cm lehetett. Sajnos ez a hely több halat nem adott így csónakba ültünk és átálltunk. Próbáltam part felé dobva meder felé húzva becsapni a halat de nem találtam őket. Ezt követően eszembe jutott,hogy van egy saját készítésű SSR-7 SFC színben...gyorsan be is akasztottam a kapocsba és már landolt is a vízben.
most viszont meder felé dobtam és sodrással húztam. Beesés után pár méterre oda is vágott valami. Vajon mi lehet az...görbült a kis 5-20-as Pulse. Reménykedtem,hogy süllő de helyette harcsa vette fel a csalit. Rövid fárasztás után sikerült Peti segítségével csónakba emelni a halat. Hozzá kell tennem első pergetett harcsám


Leider konnten wir keine weitere Fische fangen und gingen weiter. Versuchten wir jetzt von Boot aus und richtung Ufer geworfen. Ich hatte ein selbst gebastellte SSR 7 SFC...auf dem hatte ich ein Biss...hoffte dass ein Zander ist aber später hat sich herausgestellt dass ein Grauwells war.... mit Pulse 5-20g. Dank hilfe von Peter konnte ich den Fisch ins Boot gekriegt. Mein erste Wells mit Spinnrute.



Ezt követően volt még pár rávágásunk de több halat nem adott a Duna. Olyan 22:30-ig vallattuk majd úgy döntöttünk befejezzük a pecát.
Csodálatos a Duna ennek a szakasza. Alig tudtam felfogni milyen kevés horgász van erre. /ellenben felénk a Tiszán.../

Danach hatten wir noch paar Bisse aber nur fehlbisse. Nach 22:30 Uhr haben wir den angelei beendet.
Sehr schöne Ort.

Nagyon szépen köszönöm a két profinak /Petinek külön a vendéglátásért/,hogy betekintést nyerhettem...

Vielen dank an Péter für die Gastfreundschaft und für Aurél.

Egy valami biztos,hogy még idén egyszer vissza térek addig vallatom a Tiszát

Eins ist sicher ich komme wieder.

Első dunai peca + első pergetett harcsa + első pergetett/fogott köves...mi kell még?

Erstes angeln an der Donau + erste Wells mit Spinnrute ... was brauche ich mehr? 

Üdv.
Gruß
Csaba

0 megjegyzés: