2013. okt. 18.

Vertikál 1 / Vertikal Vol.1

Mai nap is úgy döntöttem,hogy rápróbálok a vertikális pecára. Az elmúlt napokban eredményesen alkalmaztam sügérre,csukára, süllőre /igaz kicsi jött/ és meglepetésként egy 67-es balin is megkedvelte. Meglepődtem,hogy felvette a csalit a balin... minden esetre izgalmas volt kifárasztani FC előkével a fában birkózni vele majd a nyílt terepen UL bottal.

Heute habe mich entschieden mal mit Vertikalangeln zu versuchen. Letzter Zeit habe mit erfolg Barsche,Hecht,Zander /leider nur klein/ und überaschungfisch Rapfen gefangen. Habe gewundert das Rapfen so fangen kann. Es war sehr spannend zweischen ästen mit UL Rute  zu bendige.

Visszatérve a mai pecára. Szép sügereket sikerült ma is becsapnom 24-29cm. Egyik meglepetés egy 50-es csuka volt fában.

Heute konnte sehr schöne Barsche fangen und ein 50-er Hecht. Die Barsche waren zwischen 24-29cm.

Aminek még nagyon örültem,hogy olyan vízen jártam ahol szép kősüllőket sikerült fognom.




















Üdv.
Gruß
Cs.


0 megjegyzés: