2013. okt. 12.

Balatoni sügérek/ Barsche am Balaton

Lehetőségem adódott egy balatoni pecára Steve barátommal. Páran már ismerhetitek innen http://steveolsonhun.wordpress.com/



Nem tudtuk mi fog ránk várni,de szerencsére kellemeset csalódtunk. A hely ahol voltunk Steve korábbi képein már láttam... valamelyest ismerős volt. Még sötét volt mikor szereltük a botokat és vártuk a lehetőséget,hogy bedobhassunk. Lassan kezdett világosodni és ekkor már elkezdtem próbálkozni a nád-csónakok közti kis lyukak tapogatását. Vigyázni kellett mert egy akadás során tönkre is tehetjük a terepet. Steve nagyobb csalikat míg én a kisebb babahal méretű gumicsalit vetettem be. Mit ne mondjak idei év legjobb sügéres napja volt. Ennyi babahalat és sügért nem láttam még.

Méretben a kicsi 10cm-től egészen a 27cm-ig jöttek. Darabszám viszont 150-200db között... volt,hogy zsinórban 8 dobásra nyolc hal. A nap folyamán két csukát is sikerült elcsípnem.
Ez a szűk helyen történő peca teljesen más,mint amit megszoktam. Itt nem sok hely van a hal megfogásához... ha nem jól fárasztunk, azt megbünteti a nád torzsa, vagy a csónak alja.









Még egyszer köszi Steve a vendéglátást és a jó pecát!



Üdv.
Cs.

0 megjegyzés: