2013. aug. 8.

Tiszai kajakos harcsázás 2.

Rápróbáltam egyik délután a harcsákra.
Nagyon meleg van annak ellenére,hogy már 18:00h után volt. Kajakból kilógatott lábbal evezni jó élmény ebben a melegben. Beálltam egy ígéretes helyre és 5 perc után már meg is volt az első harcsa...sajnos a maga 32cm nem mondható nagynak. Ezt követte még egy nagyobbacska. Inkább átállok egy másik helyre,de közben a balin is elkezdett mozgolódni a partot csapkodva. Halkan odaevezek hátha sikerül becserkészni. /nem nagy rablás talán méretes balin/ Elővettem egy házi wobblert és elkezdtem partot súrolva vallatni a terepet. Nem volt egyszerű hiszen nem fix helyen volt a hal így elég találomra történt az egész. Egyik dobásom majdnem partot ért és ahogy elindítottam alulról nekirohant a kis balin... nem volt még méretes sem. Nem lett meg mivel ezen a wobbleren nem volt hasi horog,de nem is bánom.
Ezt követően még másik helyen próbálkoztam wobblerrel,de semmi. Beálltam harcsázni. Pár rontott kapás után sikerült egy 38cm és egy 49cm fognom. Remélem megnőnek és visszajönnek. Nagy balinok portyáztak a környéken esélyem sem volt megfogni őket annyira különböző helyeken raboltak.
A sötét beálltával a harik eltűntek fenékről biztos vízoszlop közt járőröztek.
A várva várt nagyobb harcsa még várat magára.

pár órás peca 4db harcsa lett az eredmény...






üdv.
Cs.

0 megjegyzés: