2013. aug. 11.

Tiszai kajakos harcsázás 3

Két peca után gondoltam veszek egy harcsázó botot fenekezni. Nem volt drága, 1,80m ideális hossz kajakból,12-25lb Line... érzékeny spiccel. Sajnos nem akadt akkora,hogy leteszteljem. Sok kicsi hari... /igaz ma csak kettő jött,tegnap 4db/ nem tudom mit csinálok rosszul hiszen nadály csokorral próbálom ...lehet betett a front nekik... A lényeg,hogy nem adom fel. Utolsó próbát még teszek, ha nem jön akkor már csak halszelettel fogok próbálkozni.
Harcsázás közben azért pergetek a másik botommal. Balin rablásokat láttam a part közelében. Sok próbálkozás után leütötte egy a gumi csalit...





üdv.

6 megjegyzés:

Faszák a távirányítós képek!
Végre balin is jött. Király! :)

Köszi... majd még gyakorlok! Balin is jött... nem sok rablás volt,de ezt elcsíptem...

Szép képek. Milyen gépet használsz?
Megkérdezhetem mi ez az ezüstös gumi? Már a Tiszai holtágak írásodban is láttam.

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

Szép képek. Milyen gépet használsz?
Megkérdezhetem mi ez az ezüstös gumi? Már a Tiszai holtágak írásodban is láttam.

Ez az ezüstös gumi Fine-S csali a lunker Citytől