2017. szept. 1.

First Bass Fishing

Sziasztok!

Kalauz Zoli meghívott az augusztusban megrendezett kajakos találkozóra Délegyházára.
Jó volt látni,hogy milyen sokan megjelentek és más országokból itt voltak.
Regisztráció után lehetett is menni a vízre.
Először nagy csalikkal próbáltam pisztrángsügért fogni, de semmi nem mutatta érdeklődését.
Az ideális hely keresése közben felfigyeltem egy bedőlt fára ahol rablásra lettem figyelmes.
Először egy 4" csalival próbáltam becsapni a ragadozót de csak egy ütésig jutottam el. Arra gondoltam lecserélem 2" lehet csak egy csapó támadta a csalit. Óvatosan elbukdácsoltattam a gallyak mellet majd egy erős rávágás után megtapasztaltam miért is szeretnek oly sokan erre a halfajtára horgászni. Igazi sporthal.






Sajnos ez a hely több halat nem adott így más helyet kezdtem el keresni.
Nagy nehezen az egyik stégnél sikerült még egy pisztrángsügért fognom majd szépen jöttek a többiek. Összesen 7db pisztrángsügér és egy csukát sikerült ezen a napon fognom.
Örültem neki hiszen ez volt az első pecám Délegyházán és pisztrángsügérre.
Köszönöm szépen Kalauz Zolinak, hogy adott kölcsön egy csodálatos Jackson kajakot!













Üdv.
Cs.

 

0 megjegyzés: