2012. szept. 16.

Egy jó reggel


Sajnos nem volt rá lehetőségem,hogy eljussak Északra egy jó kis találkozóra.

Mivel reggel automatikusan felkeltem mert peca volt betervezve így egy rövid egyeztetés a párommal és kinéztem a Tiszára.

Igen rég voltam és a víz jól lent van. Szép a környezet és imádok ebben a közegben lenni.

Mikor megérkeztem a keszegezők már  javában tolták.


Gyorsan lepakoltam és levittem a meredek partoldalon a kajakot és a cuccot...
Nem a teljes menet felszerelés...




Rövid evezés után elkezdtem vallatni egy helyet ahol igen csak bő 10m-es mélység volt. A harmadik emelésemre jött a válasz. Igen heves rávágás után heves húzásba kezdett a zsinór másik végén majd hirtelen azt hittem leakadtam... majd emeltem rajta egyet és sikerült mozgásba lendítenem az ismeretlent. Teljesen meglepődtem milyen jól bírta a kirohanásokat a szerelés.Már csak azon agyaltam raktam-e előkét és mikor megláttam a harcsát és a szájában eltűnő csalit akkor láttam, előke nincs. Nos szerencsém/vagy tudás ki minek véli, meglett ez a szépség.

76cm-es és 4kg +






Sajnos másikat nem sikerült fognom,de ez már nem tudta elvenni kedvem.

Kívánok másnak is ilyen élményt...

Üdv.
Csaba

12 megjegyzés:

Még egyszer gratulálok! Nagyon szép, és jók a képek is!

Köszi Steve! Igyekszem minél igényesebben elkészíteni a képeket. Persze ehhez a halaknak is közre kell működniük.

Fántászkius szép ez a harcsa, főleg, hogy kajakkal fogtad, na ez aztán über fántásztikó!! Ha én egyszer fognék ekkora harcsát, kajakos horgász táncot lejtenék örömömben :-))

Köszi szépen Ervin! gondolhatod milyen élmény volt... kívánom neked is legyen szerencséd ilyen harihoz ;)

Gratulálok, gondolom elindult rendesen a kajak!

Köszi! Azt kell,hogy mondjam nem... egy helyben voltam mindössze nagy mélységből húztam fel... rövid pórázon tartottam mert bírta a cucc :)

Huh, most volt időm olvasgatni meg nézegetni téged, élmény volt, tetszik nagyon a blog. Fel is vettem nálam a blogrollra, posztolj jó gyakran ilyen szép halakat. Üdv: Balázs

Köszi szépen! Sajnos nem sok időm van kijutni,de igyekszem ;) örülök ha tetszik!

Gratulálok így nyilvánosan is, így kell ezt! ;)
McFly, idetaláltál te is a "kajakszagra"? ;)

Gratulálok így nyilvánosan is, így kell ezt! ;)
McFly, idetaláltál te is a "kajakszagra"? ;)