2016. aug. 14.

Pontoon21 Chaser CRS632 MLF

Sziasztok!

Bemutatnám a lassan 9 hónapja használatban lévő Pontoon21 Chaser CRS632 MLF botot.

Technikai adatok:
- 190cm hosszú
-3-14g dobósúly

Jelenleg egy Ryobi Zauber 2000-es orsóval használom. Szerintem jó páros. Nyilván lehetne ezt fokozni,de szerintem felesleges.

Röviden a botról, igényesen összerakott botról van szó ami osztott nyeles. Még horogbeakasztó is található a boton. /sajnos ezt már sok gyártó mellőzi/
Gumizni és wobblerezni használom, viszont utóbbira nem épp alkalmas.Gumizásban a 3-4g fej + 3" csali az ideális neki. Lehet tud többet is,de én erre a tartományra szűkítem.
Szép halakat sikerült már vele fognom.







Pár fogások a bottal:
3,54kg-os tiszai ponty


55cm-es tiszai csuka


57-es tiszai balin


Sügér


Üdv.
Csaba


2 megjegyzés:

Szia!
Most akkor nem értem!
Világosítsd meg az elmémet!
Valamikori bejegyzésedben istenítetted a multit, és hogy minden mást értékesítettél.
Ezek szerint, mégsem a casting az "isten"?
Bocs hogy ilyen vehemensen írok, de nem akarok esszét írni!
Szia!

Szia!
imádom a múltit a mai napig. Nekem mindkettő bejött, spinning és casting.
Kis csali spinning nagy csali casting ;-)