2016. aug. 30.

Kánikula a Tiszán

Sziasztok!

Hétvégén igen meleg volt. Nem kell félre érteni imádom a meleget...
Szombat délután volt mikor gyorsan egyeztettem a családdal majd kitekertem a Tiszára. Mit ne mondjak csak úgy sugárzott a meleg az aszfaltról.Gyerekkori emlékeket idézet fel mikor biciklivel mentünk a Családdal/barátokkal a Tiszára. Jó érzés volt,bevallom szívesen visszamennék abba az időszakba. Valahogy akkor minden más volt...
Na jól elkanyarodtam a lényegtől. Kiérve a vízpartra sajnos rucaöröm várt rám. Na ezt benéztem... most azért haza nem megyek...kerestem egy kövezést ami aránylag zöldség mentes.
Sajnos wobblerezni nem sok értelme volt így maradt a gumizás. Úgy nézett ki nem az én napom és betli lesz az egészből. Sok az akadó,de partról mit vár az ember...
A nap csak sütött,motorcsónakok száguldottak, lehet nem is pecázni kellene hanem fürödni.
Mikor ezen gondolkodtam valami odaütött a 3" guminak. Na végre egy jelentkező...megpróbáltam az 5g jig fejjel szerelt csalit ugyan ott elvezetni,de persze csak a 3. dobásra sikerült mert itt eléggé húzott a víz. A megfelelő sávban elhúzva erőteljeset odaütött és sikerült ezt a szép kövest megfognom ami teljesen benyelte a 3" gumit. Még a jig fej sem látszott ki.


Sajnos több halat nem adott a Tisza. Reménykedem,hogy a meleg miatt volt ilyen szerény és az ősz jobb lesz. 
Azt viszont észre vettem,hogy a balinok eltűntek a környékünkről. Pedig vannak olyan jó kis szakaszok ahol korábban szép számban voltak.

Üdv.
Csaba



0 megjegyzés: