2016. máj. 16.

Hajnal a Tiszán

Sziasztok!

Kicsit nehezemre esett felkelni, de kíváncsi voltam milyen hajnalban a Tisza. Sok állattal találkozni így korán reggel.
Először a balinokat kerestem több kevesebb sikerrel. Kettőt sikerült elcsípnem /45-ös forma/belőlük a 42mm wobblerrel. Ez egy erős sodrásban is jól verető wobbler. Próbáltam több színben is,de a lilás bizonyult befutónak. Érdekes mert máskor a kékes ment jobban.

Hallo,

früh am Morgen bin ich zum Theiß gefahren zu sehen was so fangen lässt. Konnte kaum aufstehen aber die Neugierde war größer. 
Erstens versuchte ich mal Rapfen zu fangen. Leider konnte ich nur 2 /45cm/ mit dem 42mm wobbler fangen. Dieser Wobbler ist so gut geworden dass sogar in starken Strömung nicht umkippt.  Habe in mehreren Farben fersucht. Mit lila konnte ich jetzt der Rapfen überlisten. Letzte mal funtionierte der blaue.






Helycsere után gondoltam kipróbálom a jól bevált kéket,de eredménytelenül míg az egyik bevontatáskor egy rávágás,vagyis sorozatos ütést éreztem. Megpróbáltam ugyan ott elhúzni és most sikerült is egy sügért fognom. Követte még 6db majd csend.

Als ich die Stelle gewechselt habe versuchte ich mit der blaue. Beim einholen atakierte mehrmals irgend etwas. Versuchte in die selbe Stelle den Köder zu presentieren und dieses Mal konnte ich ein Barsch fangen. Danach konnte ich noch 6 weiteren fangen.


Pár hellyel arrébb még volt egy akcióm, egy csuka akadt a lilás wobblerre ami sajnos fél úton lemaradt.


Ezt követően gumiztam egy picit és 2 fogas- 2 kősüllő lett az eredménye. Nem nagyok,de jó élmény volt.


Nem volt egy rossz peca.

Üdv.
Cs.

2 megjegyzés:

Jó napot, hogy lehet Önt elérni?
József

Szép napot!
hungariankayakfishing@gmail.com Üdvözlettel Cs.