2013. márc. 17.

Handmade lures






Fejembe vettem,hogy kipróbálom a wobbler fóliázását kicsit másképp. Az ötletet a Japán mesterektől merítettem.
Időhiány  miatt sok félkész wobbler még várat magára.
Elsőnek meghatároztam az alap színt majd kapott egy réteg nitrolakkot.

Hallo,

habe in Kopf genommen Wobbis mit ein bisschen andere art mit Folie zu bedecken. Idee habe von dem Japanische Meistern genommen. 
Leider habe ich nicht so viel Zeit und sind sehr viele Wobbler die halbfertig rumliegen.
Zum erstens habe ich die Grundfarbe ausgewählt danach mit Nitro Lakk überzogen.






Száradást követően elkészítettem a fóliát és megrajzoltam a mintát. Megfelelő szerszám hiánya miatt sajnos sok bosszúságot okozott a minta elkészítése.

Nach trocknen habe ich den Folie vorbereitet und bemalt. Habe leider nicht die richtige Werkzeug und deswegen war nicht einfach. 





A körvonalak kivágását még gyakorolni kell.

Die Muster auszuschneiden muß ich auch noch üben.







Nem a legjobb kivitelezés,de igyekszem...

Nicht die beste aber übe noch....






Ha lesz időm ma lefestem őket...

Wenn ich Zeit habe werde ich die bemalen...

Üdv.
Gruß
Csaba

5 megjegyzés:

Mi ez Csaba, balinólom?

Amúgy ez a pikkelyezés nagyon fain lett, az eddigi legjobb!!! Grat!

Köszi!
Még eldől,hogy kap-e terelőlapkát...de a cél az...
Most megpróbálom minél hamarabb lefesteni és felrakni.

Nagyon jók lettek, gratulálok! Magos

Ügyes vagy Fatyesz... csak lássunk vele fogást is:-D udv Tomi

Ügyes vagy Fatyesz csak hal is kerüljön már a végére...;-)