2012. ápr. 28.

Kajakos horgászat 1. /Kajak felavatva/


Tegnap sikerült kipróbálnom a kajakot. Kicsit aggódtam,hogy megy majd a szállítás egyedül ,de jól megoldottam a feladatot. Ha nem a kocsi tetején van akkor a féltető oszlopára elhelyezett kajaktartón pihen /drágán dolgoznak ezek a csőhajlítók :( /könnyebb ezáltal,hogy csak alábújok és átemelem a kocsi tetejére.

Örültem,hogy kaptam egy kis kimenőt így siettem is a vízpartra... nem akartam a fotókkal bíbelődni. Tegnap elég sok idő elment a pakolással, mai nap már gyorsabb voltam...meg most már tudom mi kell.

Röviden a kajakról: nagyon király!!! menet tulajdonságról nem tudok mit írni mert nem ismerek más kajakot.

Visszatérve a tegnapi túrára. Mivel nem sok időm volt és idén még nem voltam ezen a holtágon így nehezemre esett a halakat megtalálni. sok keresgélés után a nap nyugtával sikerült egy balint fognom az egyik saját készítésű wobblerrel. Nem volt nagy balin ,de olyan 48cm-as.



Felcsigázott a tegnapi esemény és ma reggel újra vízre szálltam. Hajnalban mentem, hátha hallom a nagy balinokat merre járnak,de semmi. Olyan süket volt a víz,hogy ha a pár keszeg nem mozgott volna azt hinné az ember,hogy ebben nincs hal.
Elindultam az ismert helyekre,de a halnak hűlt helye. Merre vannak...tavasz van,laposban a helyük,de semmi.Hosszú keresgélés után sikerült akasztanom kisebb csukákat és egy süllőt.



Hamarosan folytatás...

Üdv.
Csaba

2 megjegyzés:

Köszi szépen! Majd legközelebb készítek részletes beszámolót!