2016. szept. 30.

Váratlan meglepetés

Sziasztok!

Ma reggeli pecát az atkai holtágon kezdtük. Sajnos nagy csalódás ért minket,víz és hal szempontjából egyaránt.
Zöld algaréteg borította a víz felszínét és már gusztustalannak mondható volt a látvány... mindezek ellenére rápróbáltunk. Pár óra eredménytelen peca után inkább átmentünk a Tiszára.
Később kiderült nem volt rossz döntés. Igaz az első hely nem adott semmit majd egy rablást látva megpróbáltam az egyik általam készített wobblerrel becsapni a halat. Harmadik dobásnál egy nagy tolóhullám kezdte követni a csalit,de sajnos gyanús lett neki és az utolsó pillanatban megfordult. Hiába próbáltam bármivel,de semmi. Pedig direkt pihentettem a pályát... na majd legközelebb.
Ezt követően gumit csatoltam a kapocsba és már dobtam is a Tiszába. sokadik bevontatáskor egy ütést éreztem majd hatalmas erővel elindult a hal. A Major Craft Corzza CZS-692ML elég jól bírta a strapát. Ügyesen kivédte a hal vehemens kirohanásait. Egy darabig nem is tudtam mivel van dolgom,de már gyanítottam,hogy ponty van a horgon. Közel 5 perces fárasztás után sikerült megpillantanom, márna! Na erre végképp nem számoltam. Fárasztás után gyors fotó és mérés. 56cm volt faroktőig. Mérés után ment vissza a folyóba. Persze ezt a mellettünk ülő horgász csodálkozva bámulta. Miért engedem vissza... jól van az úgy /mondom én/...




Ezt követően még egy kis süllő és pár kapást könyvelhettem el. Összegezve: hajnaltól eltekintve jó volt a mai nap. Minden alkalommal lehet tanulni egy kicsit.



Üdv
Cs.

0 megjegyzés: